Bunun üzerine Başkan Albayrak, özellikle Akçakoca Belediyesi’nin kritik birimlerinde görev yapan personellerin uyuşturucu testine tabii tutulmaları için çalışma başlattı.
Konu ile ilgili ilk açıklamasını Öncü Haber Merkezi’ne yapan Başkan Albayrak, “Son zamanlarda birkaç personel ile ilgili emniyetten yazılar geldi. Özellikle aynı gün işlerine son verdik zaten. Özellikle kritik bölümlerde çalışan, yani otobüs gibi toplu taşıma aracını kullanan şoförler, hayati konuları ilgilendiren konularda çalışanlara uyuşturucu testi yaptıracağız. O tür bölümlerde uyuşturucu kullanımı varsa, belediyede kesinlikle yollarımızı ayıracağız. Bir kısmı kendi anladı ve ayrıldı. Yakalandıktan sonra biz işlem yapmadan kendi istifa edenler de var. Benim bu konulardaki hassasiyetimi herkes bilir, ben sigara bile kullanmıyorum. Sigara da kırmızı çizgim, asla izin vermem” ifadelerini kullandı.
Oğlunu iple boğarak öldüren kadın tutuklandı
Şüphelendiği otomobilden ceset çıktı
ALAPLI BELEDİYESİNDE 20 PERSONEL İŞTEN AYRILDI
Ekrem İmamoğlu'ndan İlk Açıklama Geldi
Rakam ve Tarih Netleşti..
Denizli'de feci olay! Yanan evden kadın cesedi çıktı, jandarma harekete geçti
Bir süredir paylaşım yapmayan komedyeni takipçileri merak ediyordu! Yasemin Sakallıoğlu kötü haberi duyurdu
Zonguldak’ta 26 yaşındaki genç evinde ölü bulundu